9 Ocak 2015 Cuma

VÜCUT KİTLE İNDEKSİ (VKİ) YÜKSEK OLANLARIN DİKKATİNE!!!! 0536 612 9009

VÜCUT KİTLE İNDEKSİ VE HERBALIFE

BİLİM ADAMLARINCA YAPILAN UZUN ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA VÜCUT KİTLE İNDEKSİNİZ İLE HASTALIKLARA YAKALANMA ORANINIZ ARASINDA DOĞRUDAN BİR İLİŞKİ VAR. KENDİNİZE BAKMIYORSANIZ, KENDİNİZİ SEVMİYORSANIZ, ATIN ÖLÜMÜ ARPADAN OLSUN DİYORSANIZ, ARPAYI BİLMİYORUZ AMA KALP, DAMAR, TANSİYON VEYA ŞEKER HASTALIĞINDAN OLMASI YÜKSEK BİR İHTİMAL, SAKIN BU YAZIYI ATLAMAYIN VE BİLGİ SAHİBİ OLUN.

0536 612 9009


www.kilokontrolyolu.com

3 yorum:

  1. Vücut hatlarımıza çok dikkat etmeliyiz. Çünkü sağlık kalitemiz formda olmamız ile direk alakalı bir durum arz ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Vücut kitle indeksimi 3 ayda bir kontrol ediyorum. Hatta vücudumun yağ, kas, su gibi değerlerini Herbalife ofislerinde ücretsiz yaptırıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Benim vücut hatlarım oldukça iyi, çünkü ben herbalife ürünleri ile forma girdim. Şu anda vücut kitle indeksim 24 civarında ve çok mutluyum.

    YanıtlaSil