18 Aralık 2014 Perşembe

BESİN AMBALAJ ETİKETLERİNİN NE ANLATTIĞINI ANLIYORMUSUNUZ?

BESLENME DÜZENİMİZDE MALESEF ÇOK SIKLIK İLE AMBALAJ İÇİNDEKİ GIDALARDAN TÜKETİYORUZ. BU İŞLENMİŞ GIDALAR ASLINDA SAĞLIK KALİTEMİZ AÇISINDAN ÇOK ÖNERİLEN SEÇENEKLER DEĞİLDİR. HAL BÖYLE OLUNCA BU TARZDA YEDİKLERİMİZE DAHA DA ÇOK DİKKAT ETMELİYİZ. KONTROLU YAPABİLECEĞİMİZ EN KOLAY YOL İSE, TÜKETMEDEN ÖNCE ETİKETİNİ İNCELEYEREK PORSİYONLARIMIZI ONA GÖRE AYARLAMAKTIR. KONU İLE İLGİLİ ÇOK DETAYLI BİLGİYİ İSE HERBALİFE DANIŞMAN DİYETİSYENİ CANAN AKSOY VERİYOR..

Kalorıye dikkat
Herbalife, Herbalife


0536 612 90 09


2 yorum:

  1. Yediğim ürünlerin içeriğini hiç incelemiyordum. Fakat bundan sonra didik didik edeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Ülkemizde malesef ki ambalajlı bir şey tüketirken üzerindeki nerede imal edilmiş, son kullanma tarihi, ürün içeriği, etiket bilgileri incelenmiyor. Ben mümkün olduğunca yediğim ürünün içinde neler var, kim üretmiş, ne kadar şeker, ne kadar kalori alıyorum hepsini inceliyorum. Tabi sadece benim ile bitmiyor olay, bu yüzden de Herbalife' a konuyu irdelediği için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil